دیارآشنا - اللهم عجل لولیک الفرج

دینی-فرهنگی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه

آقا جان! مهدی جان! یابن الحسن! یوسف زهرا!
طاقتم طاق شد و از تو نیامد خبری
جگرم آب شد و از تو نیامد خبری
عاشقانی که مدام از فرجت می گفتند
عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری

اللهم عجل لولیک الفرج ،به حق مولاتنا فاطمه زهرا سلام الله علیها

ان شاء الله


یا اباصالح المهدی ادرکنی
تبلیغات نمونه
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسنده سایت
سایتهای دوستان
آخرین نظرات شما دوستان
  • ۲۳ بهمن ۹۷، ۱۴:۳۲ - حکیمی
    احسنت
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۴:۴۶ - مهدی
    عالی
طلبه ی جهادگر حجه الاسلام رضا داودی، در سفر تبلیغی ماه محرم به لقاءالله پیوست.

:: و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت، فقد وقع اجره علی الله ::

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان، حجة الاسلام رضا داودی که از شاگردان ممتاز، فاضل و سخت کوش مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) و حوزه علمیه خراسان بود در سفر تبلیغی ماه محرم به مناطق محروم درگذشت.
وی که از شاگردان ممتاز حجة الاسلام نظافت بود، از ابتدای ماه محرم و ایام عزای سیدالشهدا علیه السلام به همراه جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه مشهد و قم به مناطق محروم جنوب شرق کشور رفته بود، با اقتدا به یاران جوان سید الشهدا، در راه حسین سر از پا نشناخت و به دیار باقی شتافت.
رضا داودی، در سال 1368 در خانواده‌ای مذهبی و فرهنگی دیده به جهان گشود. ایشان در تمام مقاطع تحصیلی، همواره از دانش آموزان ممتاز بود و دوره دبیرستان را در مدرسه استعدادهای درخشان سپری کرد.
رضا داودی در سال 86، حائز رتبه دو رقمی کنکور تجربی شد اما تقدیر او و انتخابش چیز دیگری بود. بعد از چهل روز توسل به امام زمان و مشورت با افراد مختلف، تصمیش را گرفت. دانشگاه را‌‌ رها کرد و وارد حوزه علمیه شد.
وی تحصیلات حوزوی‌اش را در جوار امام رضا علیه السلام و در مدرسه علمیه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه آغاز نمود. جدیت و نظم او در مسیری که انتخاب کرده بود، باعث شد، همواره از طلاب ممتاز به شمار رود. البته نه فقط در درس که در همه ی ابعاد، به طوریکه مدیریت محترم این مدرسه، حجة الاسلام و المسلمین نظافت زید عزه، ایشان را از سرآمدان این مدرسه علمیه، از ابتدای تاسیس، می‌دانست.
رضا داودی، پله‌های ترقی را در تحصیل به سرعت طی نمود. همزمان با تحصیل، به تدریس دروس حوزوی نیز مشغول بود و کتاب‌های سیوطی و المنطق و الموجز را تدریس کرد که به گفتهٔ شاگردانش در تدریس نیز نمونه بود.
یکی دو مرتبه، برخورد با او کافی بود تا فامیل و اطرافیان، مشتاقش شوند. با وجود جایگاهش در حوزه، آنچنان بی‌ادعا بود که بعضی‌ها به اشتباه می‌افتادند. در جشن میلاد امام زمان در سال 1391، ردای سربازی امام عصر ارواحنا فداه را به دوش انداخت، و ملبس به لباس پر افتخار روحانیت شد و پس از آن با خانواده‌ای متدین و مذهبی پیمان ازدواج بست.
حجة الاسلام داودی در تابستان 92، برای ادامه تحصیل راهی قم شد. اواخر شهریور با مراسمی بسیار ساده و بسیجی گونه، زندگی مشترک با همسرش را آغاز کرد، زندگی که عمری کوتاه داشت.
ایشان با آغاز ماه محرم و عزای حسینی، در حالیکه حدود دو ماه از زندگی مستقلش می‌گذشت، در تبلیغی جهادی عازم منطقه محروم زهک سیستان شد. در روز سوم محرم، غریبانه دعوت حق را لبیک گفت و بر اثر گازگرفتگی به لقاءالله پیوست.

مدیر و معاونین مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان با حضور در حرم امام رضا (ع) در مراسم تشییع پیکر پاکش شرکت نمودند و آیت الله علم الهدی نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری بر ایشان نماز خواندند و در بهشت رضا مشهد در جوار شهیدان به خاک سپرده شدند .

محمد حسین اسعدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی